Akcja serwisowa Tromvik

 

Akcja serwisowa

 

 UWAGA: komunikat dotyczy tylko użytkowników namiotu Fjord Nansen Tromvik I oraz Tromvik II.

 

Szanowni Klienci,

W namiocie marki Fjord Nansen Tromvik I oraz Tromvik II została wykryta wada produkcyjna. Objawia się ona chowaniem wewnętrznej tulejki elementu stelaża do środka, co uniemożliwia prawidłowe rozłożenie namiotu. (zdjęcie poniżej) W związku z powyższym marka Fjord Nansen przeprowadza akcję serwisową mającą na celu wymianę wszystkich stelaży z tego modelu na nowe, pozbawione wad. Jeśli zakupili Państwo w ostatnim czasie namiot Tromvik I lub Tromvik II prosimy o kontakt: 

  • Dział Serwisu - serwis@fjordnansen.pl
  • przez wiadomość prywatną na Facebook. (link do FB)

 

W wiadomości prosimy o następujące informacje:

  • o który model Tromvika chodzi (1 czy 2 osobowy)
  • gdzie został zakupiony namiot
  • adres do wysyłki nowego stelaża

 

Pragniemy najmocniej przeprosić za wszelkie niedogodności związane z wadą stelaża i procesem wymiany.  

 

Wszystkie namioty Tromvik I oraz Tromvik II w oficjalnym sklepie Fjord Nansen, Tuttu.pl oraz Globtrek.com mają wymienione stelaże na nowe.

 

usterka

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close